"Love me still"

Jag vill att det ska gå över nu. Det har gått över 3 månader och jag har fortfarande lika ont. När någon nämner ditt namn hugger det i magen. Bara för att jag inte pratar om dig längre betyder inte det att jag har gått vidare. Tvärtom. Jag saknar dig mer och mer. Drömmer om dig varenda natt. Jag vet inte hur man är singel. Vad gör man? Sitter hemma och glor på tv ensam? Går på bio ensam? Skrattar ensam? Jag är dålig på att vara singel & ensam.
Jag älskar dig fortfarande lika mycket...


Lilla gumman! Jag har följt din blogg länge, väldigt länge. Men nu har jag inte kikat in här på flera månader, klickade mig in idag och fick en chock. Denna fina glada tjej är ju helt förstörd! Jag lider med dig, jag har gått igenom precis samma sak för en tid sedan. man tror inte det är möjligt, det existerar inte ens att man bli lämnad ensam kvar. Jag har gråtit mig igenom vartenda inlägg du skrivit sedan november. <3 Det känns som om dina ord är tagna ut mitt liv, ur hur det kändes när jag blev lämnad. Fyfan.jag hatar känslan.



Jag har gått vidare, efter många om och men. Men när man läser dina inlägg gåt tankarna tillbaka till mitt ex, jag blir mindre än någonsin. jag saknar inte honom längre, men jag kommer alltid att älska honom. Men orden du skrivit, som taget ur min egen seperation får mig att minnas allting som igår. Smärtan i hjärtat kommer tillbaka och det gör ondare än någonsin!



Jag vet att du kommer ta dig igenom det här, såsmåningom. Jag vill att du ska veta att jag tänker på dig, jag önskar jag fick krama om dig, hårt! Lilla gumman, du fixar dethär. Oavsett hur svårt och hårt det är. KRAM PÅ DIG! <3 / Ida!

2012-03-09 | 12:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback