The ex

Jag visste att den här dagen skulle komma, jag visste att någon dag skulle jag få höra det jag inte vill höra. Vad jag inte visste var att den här dagen var här för längesen. Det gör så fruktansvärt ont och jag känner mig så dum. Hur kunde det gå så snabbt?
Jag mår illa, vill kräkas men det kommer inget. Illamåendet har bestämt sig för att sitta där i halsen. För en gångs skull sitter jag inte på golvet, utan i sängen. Kan inte röra mig, stirrar rakt ut i ingenstans och tårarna rinner som vanligt. Läpparna formar ett ord men det kommer inget ljud. Sen kommer slaget i magen, luften tar slut och paniken bryter ut. "Han har en ny.", är allt jag tänker. Jag är inte stark nog för det här än.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback