See the pyramids along the Nile

Står i hallen och tittar mig i spegeln. Känner inte igen den tjejen som tittar tillbaka. Hennes ögon är fyllda med tårar, håret är trassligt, kroppen är större än någonsin. Jag vänder mig om och lutar mig mot väggen, sjunker ihop. Hjärtat sitter uppe i halsen igen. En låt på Spotify slutar och en annan startar. Det är en låt jag kan utantill, det är en låt som jag associerar med dig. Det är en låt som du brukade sjunga. Jag vill kasta en plattång på högtalarna. Men det gör jag inte. Istället gungar jag fram och tillbaka, fram och tillbaka och börjar att gråta ännu mer samtidigt som jag viskar ett "Jag saknar dig".


sv: åh tack!

(svar på kommentar från okt. -11)

2012-04-20 | 18:37:35

Måste säga att jag tycker om dig Cim, även om du ibland får det att verka som att du hatar mig.

Du är min storasyster och jag ser upp till dig och det gör mig jävligt ont att veta såhär på kvällen att du inte mår bra, det gör ont i mig, men då tänker jag tillbaka på den tiden när vi var små och alla rabalder vi hittade på.

Som sagt vill säga att du klarar det här jag tänker dock inte säga att jag vet hur det är, för även om jag har varit med om liknande så är det bara du som vet när du mår bra, och jag kommer vara där tills du blir det för jag är fortfarande din Pain in the ass bror, kram systeryster!

2012-04-23 | 21:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback