Vänner, fotograferande & studentfirande

Oj, nu har jag varit borta ett bra tag! Men har varit utan internet + att det har spenderats tid med vänner, fotograferat och igår vart det ett studentfirande. Barbie-dockan som jag hängde runt älsklings hals igår var en av mina favoriter när jag var liten, tror att den är runt 13 år gammal. Jag hade tänkt att färga håret rött men hittade ingen sprayfärg. Den blev awesome ändå! Som jag skrev på Facebook tidigare dog den igår. Det var någon som mördade den och Gustav kom hem med bara mössan (snyft!). Jaja! Jag har en hel del nya bilder att slänga upp, bl.a bilder från igår.


Tack snälla!! :)

2011-06-13 | 00:42:06

sv: vi sprang ut på baksidan av MDH :)

2011-06-13 | 11:37:51

Jag hittade din sida av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att blogga :D

2011-07-13 | 06:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback