Try a little tenderness

Gamla bilder med ny retuschering.


Nydlige! Du tar helt fantastiske bilder!



Jeg har ett lite spørsmål, som jeg lurte på om du kjansje kunne hjulpet meg med? :)

Det har seg nemmelig sånn at når jeg bruker refleksskjerm når jeg tar portretter er det så ofte at modellen lukker øynene igjen litt. At modellen fnyser liksom. Vet du hvordan jeg kan ungå dette?



Jeg har ett lite spørsmål, som jeg lurte på om du kjansje kunne hjulpet meg med? :)

Det har seg nemmelig sånn at når jeg bruker refleksskjerm når jeg tar portretter er det så ofte at modellen lukker øynene igjen litt. At modellen fnyser liksom. Vet du hvordan jeg kan unngå dette?



-Ragnhild

2011-06-28 | 00:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback