Min 20-årsdag

Igår fyllde jag hela 20 år. Det är helt sinnessjukt vad tiden springer iväg! Det första jag sa till mamma när hon grattade mig var: "Men var är min rullator då?". Min vän Emilia påpekade att det inte är långt till 30.
Hursomhelst! Jag hade en jättebra morgon, dag & kväll. Julia kom till mig vid 17-tiden. Då började vi att pynta hela lägenheten med silvriga serpentiner, svarta & vita & silvriga & guldfärgade & djupblåa & mörklila ballonger, konfetti och allt vad det nu var. Blandade goda (och vidriga!) välkomstdrinkar, dem blev livsfarliga - på tok för goda!
Runt 19-tiden började gästerna trilla in. Killarna var så stiliga i sina kostymer, jag blev lite rörd. Trodde inte att dem skulle ta dresscoden på allvar. Och hjälp, vad blommor och fina presenter jag fick! Louise's present vill jag aldrig röra, den är för fin.
Jag låter bilderna visa hur min kväll var. Tack ni som var med och firade mig! & tack alla ni som har gratulerat!


Grattis ! :)

2011-07-15 | 09:18:44

du är så värd det <3

2011-07-15 | 16:40:19

Alltså ditt hår är så fruktansvärt fint! Blir så himla avundsjuk på dig :D

2011-07-19 | 10:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback