6/9 2010 • START

Okej. Jag har bestämt mig. Imorgon (idag, måndag) är början på det nya livet. Det ska tränas, onyttigheter ska kastas, det ska läggas upp scheman som ska hållas, det ska läggas upp mål, träningskort ska förnyas. Det ska bli ändring. Jag ska aldrig se ut såhär igen. Jag ska komma i mina gamla kläder innan jul. Förstår inte hur jag kunde tappa kontrollen så. Allt bara skenade iväg och woop! Helt plötsligt vägde man lika mycket som man gjorde på hälsokontrollen i början av första året av gymnasiet. Det ska aldrig hända igen. Och de dagar då jag inte orkar gå till F&S ska jag åtminstone ut & gå. "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder!" måste jag tänka. Fan. JAG SKA KLARA DET HÄR!


Ibland skenar det bara iväg...



Sv: Tack så hemskt mycket!

2010-09-06 | 15:36:46

du vet att du är fin =)

2010-09-06 | 16:18:44

Dude, jag hänger på det där!

2010-09-06 | 21:23:15

vad duktig du är! om bara jag kunde tänka så! hehe får väl ta mig i kragen ordentligt! :)

2010-09-07 | 09:50:41

jag ska också komma igång med träningen. ska köpa nyss kort såfort jag får lön (15e) och blir frisk. Då kan vi träna pass tillsammans! :D Så mycket roligare när man är två, mer motivation!

2010-09-07 | 14:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback