Halloweenfesten 2010

Jag var en prinsessa
Igår hade jag en Halloweenfest här hemma. Det var trevligt och fint i början, sen slog alkoholen till och Pimpelompen vart väck. Usch, minns inte sist jag var så berusad... Menmen, vad gör man?! Jag hoppas att mina gäster hade en trevlig kväll/natt. Min kväll var dock inte den bästa. Dels pga alkoholen, kläder som blev förstörda (fick byta klänning 3 gånger), att min mobil for iväg till Skogstorp utan mig och att jag fick ta rollen som medlare. Minns inte så mycket mer faktiskt. Har kikat på bilder och vid var fjärde bild tänker jag "Hm, gjorde jag det där? När var det här? Satt jag där? Varför tog vi det här kortet? Varför gör jag sådär?". Imorgon ska jag försöka få upp bilder. Några av gästerna var bl.a Marilyn Monroe, brandmän (tror dem var brandmän), män i kilt, Lilla My, en kyckling, Grease-paret Sandy & Danny, en läskig porslinsdocka och många fler.
Men en sak är säker: Det här var sista gången som jag hade fest.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback