10.10.10

Chandrika

Oj, vad dagarna går och fy vad kallt det börjar bli! Den här helgen har varit jättefin. I fredags var jag och några vänner ute på Harry's, det var otroligt roligt! Senaste gången jag hade så roligt på Harry's måste ha varit på mösspåtagningen och det var ju några månader sedan. Träffade gamla vänner, nya vänner, personer som kände mig men jag kände inte dem. Fler sådana kvällar till folket, tack!

Igår gjorde jag ingenting på hela dagen. Framåt kvällen rörde jag mig mot Café Sylvia för en kvällsfika med Mathilda + vänner innan jag skulle börja jobba. Vimlet igår var ovanligt roligt! Det kändes nästan som att jag var ute för att ha kul och inte för att jobba. Jag var på ett riktigt bra humör helt enkelt! Gustav kom hit mitt i natten efter att ha mördat gubbar på något TV-spel med sina pojkar. Med sig hade han min bebis, dvs min externa hårddisk. Jag pajjade ju min dator i somras och hela mina värld rasade för jag trodde att jag hade förlorat alla bilder. Det är tur att det finns dator-Gudar som Marcus Calais. Han lyckades rädda alla dokument, bilder, musikfiler osv.

Så idag har jag fixat med allt som låg på den externa. Sent på eftermiddagen kom min kopia hit. Var toppenfint att umgås med henne igen! Hon har ju legat hemma och läkt efter operationen (minns inte om jag har nämnt den tidigare...) Vi fnissade, pratade strunt och sådant innan vi gick ut för en fotosession. Och som vanligt blev det kanonfina bilder på Sassa!
Nu ska jag fortsätta med bilderna innan det är dags att krypa ner i sängen :)


Helt underbar bild! :)

2010-10-11 | 07:37:10

Oj, vilken vacker bild!

2011-05-31 | 00:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback