Hundskit x2


Idag har jag fotograferat ett band och med mitt minne har jag självklart glömt bandets namn. Fy, skäms Pim! Till min hjälp hade jag Bella vid min sida. Stort tack till dig, love U. ♥

Jag tror att det gick bra, sitter och retuscherar lite bilder nu. Något som är mindre bra är min karma. För någon vecka sedan när jag fotograferade Sassa klev jag i hundbajs med mina vita tygskor. Jag tänkte att jag säkert kommer kliva i hundskit idag igen, men det hände aldrig. Istället hade väskan tippat eller något så att handtaget hade landat i bajs. Det märkte inte jag förrens jag greppade det förbaskade handtaget. Tack Gud, du älskar mig va?! Jag och Bella började skratta. Menar, kunde man göra annat? Jävla skit!


Imorgon ska jag till tandläkaren 9:05 och 13:00 kommer Malin och hämtar mig, 15:00 bär det av mot Lidköping. Kommer hem igen på fredag :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback