Badkar i bitar

Sophie Frisk


Jag har varit vaken sen 06:00. Sist jag var uppe såhär tidigt måste ha varit i juni, under studentveckan. Det är dags för stambyte i lägenheterna och dem börjar hos oss. Badkaret har dem plockat isär, avloppet är avstängt. Diskhon är också i bitar. Det luktar FIKON överallt och såhär ska det förmodligen vara imorgon också. Då jag inte kan somna om sitter jag och retuscherar bilder från i somras(!). Just nu är jag inne på Sophie-mappen. Vad vacker hon är! Funderar på att fråga henne om vi ska köra en session igen.


Snygg modell som sagt,,,nyfiken på vad du kommer att få till inom närmsta tiden med din kamera med denna modell om ni får till en session igen? :)

2010-11-15 | 17:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback