Omotiverad & ledsen...

...av kraven & stressen.

Jag orkar inte. Jag har börjat hata allt den senaste tiden. Just nu hatar jag skolan mer än någonsin, jag hatar PK's värdelösa medieproduktion- och fotolektioner. SM's nya historie- och samhällslektioner, nya uppsatser varenda jävla vecka. Vet inte vad som är värst: att hon inte tar mig på allvar när jag säger att jag inte kan ett skit om dessa ämnen eller att hon går omkring tror att jag bara är lat? Jag hänger inte med när folk babblar på om riksdagen, USA's soldater, Columbus, Irak (Iran, Afganistan? Same shit different name!), alliansen och ja, allt vad fasen det nu är.

Och kära PK. Jag minns inte sist jag kände att någons lektioner var så meningslösa. Hade jag kunnat hoppa av Fotografisk Bild B så hade jag gjort det. Jag hade hoppat direkt! Okej, jag kan inte mycket inom foto men jag lär mig heller aldrig något nytt på en kursen. Känner mig omotiverad till allt, precis allt.

Fel inställning? Ja, kanske. Men jag får inte heller någon vidare motivation. Blir det någon student, tro?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback