ingen student.

Jag är körd. 4 IG-varningar. Matte, historia, samhäll & idrott B. Känns bra, känns underbart. Jävla jag.


Jag vet inte hur du är som person, men det är aldrig för sent att ge det sista rycket. "Läst" din blogg länge och du verkar vara en otroligt vettig person. 4 IG-varningar betyder fortfarande att du har chansen att plocka hem 4 G, och ta en fullbordad student. Riktiga vänner ställer alltid upp till det sista, och om du behöver hjälp finns dom nog där, bara du frågar :)



Tror man på något som faktiskt kan hända tillräckligt hårt, så kommer det att hända. Det ligger i människans natur att uppnå drömmar så länge dom handlar om något man kan uppnå själv. Kämpa på in i det sista, även om det är pissjobbigt. Alla klarar det, bara man får det stöd an behöver :)

2010-05-23 | 16:23:10

cim, du klarar det. jag vet själv hur svårt det är att höra ig-varning. du klarar det. kämpa nu, du har bara detta kvar sen så slipper du skiten och bara det roliga kvar. jag tror på dig :)

2010-05-23 | 20:52:39

kom igen pimpen! du fixar det <3

2010-05-25 | 07:11:10

you can do it!!

2010-05-27 | 07:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback