Dålig, sämre, SÄMST.

Regnet har mer eller mindre öst ner hela dagen. Var inte alls sugen på att fotografera någon bal idag, men ett löfte är ett löfte. Stod där under paraflaxen och klickade på kameran medan bilarna rullade in med Eskilstunas snyggaste tredje-årselever. Allt var så hektiskt, kändes som att folk ville in så fort som möjligt. Då vill man ju inte stå där och "Nej, men kan vi ta en ny bild? Kan ni göra lite så..? Jag ska bara... "



Så 8/10 av de bilderna jag tog idag blev skit, är rätt nere över det. Är jävligt nere över det eftersom att jag har sett fram emot den här dagen, så blir allt bara skit. Varför kan jag inte? Varför åkte jag ens ut?


Fina bilder! I LIKE!

2010-05-13 | 22:37:41

Jag tycker att du alltid tar fina bilder :)

2010-05-14 | 10:48:13

Jag tycker du är jätteduktig!! Fram med dem positiva tankarna nu. =)

2010-05-15 | 00:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback