9 dagar kvar!

Det är tretusen grader varmt ute, idag springer jag omkring i ett långt linne + leggnings bara. Helsvart, jättetråkig. Äsch, ska ändå bara vara i skolan! Solade tidigare, fy va skönt det var. Måste ju få upp färgen till balen, haha!

Egentligen börjar jag inte förren 12:20, men känner att jag måste plugga. Det är bara 9 skoldagar kvar, fr.o.m den 4 juni är man ledig och den 12:e är det studenten! Har fortfarande inte fått in det i skallen att jag faktiskt går ut i år. Lär nog inte inse det förrens man står där på Årbyggan i sin vita klänning och med mössan på.

La ut min gamla systemkamera på blocker igår och har redan fått en del mejl om den, kul! Behöver pengarna, haha! La också ut kompaktkameran, hoppas den blir såld :)


Nej, nu ska jag se om jag hittar den kära PK så att man blir klar nån gång.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback