Träning + aggressioner = ♥

SVAR till "evelina": Tack så jättejätte mycket! Blir oerhört glad och känner att jag kan sträcka på mig :)

Nyss hemkommen, har sovit hos baby två nätter i rad nu. *klappar mig själv på axeln* Får se om jag sover där i natt också. Lite träning blev det igår också! Ett vanligt medelpass på Friskis, och huu vad kul det var! Ska fortsätta med medelpass. Mot slutet var jag helt utmattad, kämpade verkligen med de sista armhävningarna. Det var nästan så att jag började gråta. Det känns idag, ont i hela kroppen. Imorgon är det spinning som gäller, ska testa Spin Ung. Kan tänka mig att det är lite bättre musik till skillnad från de andra passen. Känner att det är träning på allvar som gäller nu. Behöver det, få ut lite aggressioner och andra känslor. Och som Emilia säger: "Man blir ju så mycket piggare också!".

Jag börjar inte förrens 12:20, ska försöka få klart all mediekommunikation tills dess så att jag och Sanna kan fota lite. Det vore kul, var längesen så det är något jag verkligen ser fram emot!

Nej, nu skriker mitt te & mediekommunikationen. Hej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback