Studerande Pimpelomp

Idag är jag sjuk, feber och magont. När jag sov över hos Tildus fick jag världens kramp och det var nära att jag började gråta. Längesen jag hade så ont! Och likadant var det i förrgår och idag. Så jag har varit hemma, pluggat som ett djur. Är nästan klar med mediekommunikationen, känner mig stolt över det. Snart kommer baby, får se om jag väljer att umgås med honom eller om jag fortsätter att plugga.


Svar till Anonym: Nämen, oj! Blev förvånad över den här kommentaren. Tänk att det finns folk som undrar hur jag gör när jag fotograferar? Jag som brukar gå omkring och undra hur andra gör när dem fotar. Skitkul med en sådan här kommentar! Jag ska försöka få ihop ett svarsinlägg till dig, A.


sv: nej men gud va kul att höra :) tusen tack :) via bloglovin blir de lättare att se när jag uppdaterar, så lägg gärna till mig där om du känner för det :)

2010-03-11 | 16:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback