If this is giving up...

...then I'm giving up.

Kom tidigt till skolan eftersom att jag sov hos Gustav i natt igen. Mentor Micke blev förvånad när han såg att det var jag som satt i grupprummet. Nu ska vi ha Samhällskunskap i 3 timmar, ska skriva en uppsats om EU. Jag är helt okoncentrerad, har annat i huvudet och kan inte släppa tankarna. Visste nästan att det skulle bli en sådan dag idag där jag är ofokuserad på skolan. Bokade därför en tid med Sara nästa vecka för att få klart den här uppgiften. Lika bra det. Jag tänker fan inte sumpa skolan pga annat.


Du klarar det du är duktig!

2010-03-25 | 11:32:52

Hejsan, kikar in och önskar dig en trevlig Torsdag :) Kram!

2010-03-25 | 13:21:30

svar;



nemen tack! du ana inte hur glad jag blir då du säger sådära :D kul att du gilla bloggen! :D

2010-03-27 | 13:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback