100dagarsfiaskot

Studentfest nummer tre vart ju lyckad. Eller inte! Jesus, vilken misslyckad kväll. Förfesten hos mig var galet underbar, vi var inte så många och det vart en härlig stämning. Det knäpptes kort, det halkades på mitt snorhala golv, det skrattades så att tårarna sprutade. Jag lyckades halka två gånger på samma ställe. Andra gången var jag uppe i luften och landade mjukt och skönt på svanskotan. Någon av dessa gånger lyckades jag fara in i skrivbordet med knät före vilket resulterade i en fin blå/lila färg.

Vid 21.30 var vi påväg ner mot stan och Harry's. Vi var avslappnade och lyckliga. I kön stod man beredd med legitimation och biljetten. Till vilken nytta? Jag kom inte in! Jag fick inte komma in på Harry's och fira 100dagarsfesten med de andra studenterna. "Gå och drick vatten och ät något, kom tillbaka efter det." I helskotta heller, det var bara att vända på klacken och åka hem. Jag hörde från vännerna att det hade varit en galen kväll. Jag kände mig verkligen nere som pga äcklig alkohol inte fick ta del av detta evenemang. Men men, som man bäddar får man ligga.


"Kan du gå hitåt?" *vingeliving* Bra jobbat Pim, bra jobbat!



så kan det gå om man krökar för hårt!

2010-03-04 | 17:03:43

måste säga cim. tusan vad snygg du var igår då! :D

2010-03-04 | 17:46:45

snygging där!



hahaha, som sagt cim.. Vi är sämst! Men några ska ju vara det också, right? ;D



2010-03-04 | 22:04:30

Hej cim! Toppen du har på dig på hundradagars var sjukt snygg! Vart har du hittat en sådan snygg topp?

2010-11-23 | 15:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback