R.I.P alla bilder

Det känns som att jag har dött. Igår råkade jag radera en systemfil eller något när jag skulle rensa datorn. Jag tänkte att det är bara att formatera och installera om på nytt, men nej. Den formaterades, jag blev lycklig. Sen kommer en liten jävla ruta upp om att det inte går att installera Windows då en viss fil i datorn saknas (förmodligen den jag har raderat). Det här är det skumma: C-disken är ju redan formaterad, tom. Varför går det då inte att installera?
Kan inte sluta gråta, tänker på alla bilder. Alla bilder från studenten och balen. Det är sånt som bara händer en gång i livet, resten av bilderna går att "ta om". Men studenten! Det går inte! Jag mår illa, känns som jag ska spy. Lämna in den kommer kosta mig alla pengar som jag har sparat och som jag hade tänkt att ha över sommaren. Det här gör för jävla ont.


fyfan så surt, förstår att det svider rejält. Men jag har ju kvar de som jag fick av dig på USB, säg till om du vill ha dom! :)

2010-06-26 | 09:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback