12 Juni 2010 ♥

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FY FAN VA JAG ÄR BRA!!!


fy fan vad du är bra!!!!

2010-06-13 | 16:13:13

grattis! :)

2010-06-13 | 18:17:55

Grattis Cim! Jag sa ju att du skulle klara det, awesome jobbat!



Nu sticker du säkert iväg och njuter av att ha klarat skolan, men jag har en fråga till dig. Jag har sett att du är otroligt duktig på att fota, och det är just här jag behöver dig.



Vi är ett fasadrenoveringsföretag som behöver nya bilder. Jag har sett under en längre tid att du tar otroligt fina porträttbilder så det tvivlar jag inte ett dugg på. Det andra vi behöver är foton på byggnader och bilder på pågående arbeten.



Om du är intresserad av att tjäna lite extrapengar nu under sommaren (om du inte redan jobbar ihjäl dig) så hör jättegärna av dig till min mailadress.

Om det nu finns ett intresse från din sida så vill vi gärna att du kommer hit och träffar oss så kan vi förklara mer vad vi är ute efter!



Här har du min mail:

[email protected]



Jag kontaktar dig även via facebook för att få ett snabbare svar.



Mvh Robert Karlsson.

2010-06-14 | 11:06:20

Grattis, hoppas presenterna blev bra?

Kramar från oss

2010-06-14 | 23:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback