Onsdagsfest 30/6

I onsdag efter att Felicia hade åkt hem gick jag en runda på stan för att shoppa inför kvällen som skulle tillbringas på Nybron. Vid 17-tiden (har jag för mig?) kom Lajnus + hennes Richard och hämtade mig. Hemma hos Richard satt jag och min vän bara ute och pratade om allt och inget - himla avkopplande! Runt 19 kom Sophie och några timmar senare började fnittret bubbla i magen.

Kvällen på Nybron var som vanligt full med goa och glada människor, dans och många kisspauser. Den som saknades var väl Nadjagumman, var planerat från början att hon skulle med men sen satt hon fast ute på landet. Hon vet att nästa gång tänker jag dra med henne ut och de andra tjejerna som jag saknar.

Gamla och nya vänner, vi gjorde kvällen kanoners!



I LOVE IT! vi har det alltid så roligt <3

2010-07-03 | 09:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback