Studentfest @ Natti

Satan i gatan, vilken natt! Studentfesten på Natti med glitter och glamour var så jäkla roligt! Träffade gamla klasskompisar & vänner, och under nattens gång lyckades jag självklart drutta på rumpan två gånger. Jag och Felicia gick hem i kylan och det tog sin lilla tid. Lillen lyckades också kasta sina pengar och sitt leg. Det snurrade när jag la mig för sova och det snurrade när jag vaknade vid 13.00. Måste avslöja att det snurrar fortfarande.

På tal om ingenting - jag har köpt världens sämsta kompaktkamera. Vi tog runt 100 bilder inne på Natti. Men i morse när jag gick igenom kameran var det bara bilder ifrån förfesten. Alla bilder ifrån Natti var väck! Vad fan har hänt? En aning irriterande.

UPDATE: Höhö... Jag och Alisa har likadana kameror. Gissa vart alla bilder ifrån Natti var? Aa, på Alisas kamera. HAHA!


sv: för han hade fått jobb på något john bauer i stockholm :P ja, men nu blir det helt förvirrat för nu ska hanna ha hans lektioner istället (multimedia) så vi ska få någon ny lärare i foto och mediakommunikation som heter anna-lena ;o

2010-01-09 | 16:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback