Jävla påhopp?!


Erika, söta lilla vän. Vad i helvete snackar du om?! Vem i helvete är du? Och vem påstår du att jag härmar? Du kan ju skriva in din e-post så kan vi diskutera det här. Jag vill mer än gärna veta vem du påstår att jag härmar. Du ska veta att den bilden på Emanuel var inte "planerad". Jag höll på att förbereda inför att fota mamman, då tittade lille Emanuel upp rätt in i kameran och *klick!*. Bilden togs.

Inspireras jag av någon, då skriver jag det.



UPDATE:
Jag skrev att jag hade haft en s.k maternity-fotografering tillsammans med min vän Felicias mamma. Jag hade också fotograferat Felicia i motljus. Det blev rena bilder. Kärleksfulla bilder. Glada bilder. Söta bilder. Allvarliga bilder. Naturliga bilder (jag ska lägga upp dem sen så du får se).

På en av bilderna håller Felicia i ett rött pappershjärta och genast kopierar jag andras bilder. Vad är det här? Hur ska jag kunna kopiera när jag knappt läser andras bloggar längre? Antar att du menar från en blogg. Jag läser Emilias blogg, Mias blogg skummar jag igenom då och då. Evelinas blogg är givet, vi hänger ihop. Är det någon som har kommenterat min blogg, då blir jag nyfiken och kollar upp vem det är som har lämnat spår. Kända fotobloggar som Mathilda Hammar, Elin Kero, Emelie Ohlsson, Hanna Björkstedt, Michaela Dahlström. Det jag brukade läsa är inte lika intressant längre. Jag orkar liksom inte.

Så söta goa Erika, är det inte någon av dessa så har jag inte en susning om vad du pratar om.


jadå, gott om idioter finns de i denna värld :| skit i henne och kör ditt eget race!

2010-01-27 | 21:50:37

sv: tack :)

ja jag förstår de!

2010-01-27 | 22:13:54

Vad har personen i fråga för allvarligt fel. Du kopiera, jag smäller fan av. Denna kommentar är ju bara skrattretande. Vad är de för fel på folk? Du kopiera? Lägg ner för fan.

2010-01-27 | 23:13:30

bara för att reta personen i fråga lite, så bör du titta in hennes bilder och sen ta ungefär likadana och skriva hur äckligt misslyckade de är. :)

2010-01-28 | 06:54:05

"bara för att reta personen i fråga lite, så bör du titta in hennes bilder och sen ta ungefär likadana och skriva hur äckligt misslyckade de är." Nej, sjunk inte till hennes nivå. Kommentarer som den du fått är bara patetiska och skrattretande, och ingenting att bry sig om :)



Tusen tack! Vad glad jag blir :D Hoppas du får en fin dag. Kram!

2010-01-28 | 14:12:14

Nej, precis :) Det är starkare att vända ryggen istället :) Kram!

2010-01-28 | 15:09:00

idioten "erika" ska ha en smäll

2010-01-28 | 15:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback