Jag blir oinspirerad...

...och ledsen av kraven och stressen.

Det är en dålig dag. Jag känner att jag börjar tvivla på mig själv. Kommer man fixa det här eller är det för tufft? Är det för mycket? Jag vet inte riktigt vad jag vill idag. Jag vet att jag inte vill bli vuxen. Antar att man är illa tvugen.

Det kallas tvivel, det där som stör
Det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör
och jag ser hur du tänker på nåt
hur du längtar dig bort
som en fågel i bur
En obehaglig distans
en konstig känsla nånstans
Det känns tomt - eller hur?


Gumman. Ja tror på dig !

2010-02-16 | 12:13:23

Du klarar detta. Om du behöver hjälp är det bara till att ringa. Inte för att jag kan mera, men två huvuden kanske når målet enklare! :)

2010-02-16 | 18:43:53

VI KLARAR DEEEEEEEEEEEET! <3

2010-02-16 | 20:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback