Småprat



Bilden är tagen dagen efter nyår. Tänka sig att man såg någorlunda bra ut dagen efter!

Var är min blixt? Beställde den för en vecka sedan och den har fortfarande inte kommit. Underligt... underligt och irriterande. Hade varit bra att ha den i fredags när vi hade tjejkväll ute hos Nadja. Himla mysigt! Dock var vi bara fem - Nadja, Jullen, Caroline, Michis & jag. Men vi hade det trevligt ändå. Bastade och snackade skit, åt gott, skrattade åt SMS-rouletten & svaren man fick, myste framför brasan. Säger som Carro att det var skönt att bara vara utan alkohol. Det måste vi göra flera gånger, flickor.

Nu ska jag ta mig ett bad och sedan fortsätta plugga. Hade tänkt göra så mycket som det bara går på mediekommunikationen så man slipper tänka på det senare :) Det är ju ett ganska stort projekt.



jag gillar bilden cimsan! :D

2010-02-14 | 14:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback