Pimpim & Lajnus busar

Godkväll! Idag har jag varit hemma eftersom jag hade skyhög feber i natt. Jag hade en t-shirt, tjocktröja, morgonrocken, mjukisar, raggisar, mitt täcke + mammas duntäcke och ändå frös jag. Jag trodde jag skulle dö. Jag trodde verkligen jag skulle avlida i natt. Så dåligt har jag inte mått sen i somras då jag låg sjuk med 39°C i en vecka. Jag fick inte sova med stängd dörr, mamma kollade mig flera gånger under natten. Minns att hon kom in vid 02.00 och väckte mig bara för att kolla så jag levde. En helvetesnatt är precis vad det har varit!

Evelina och jag hade planerat en liten fotosession idag, som inte blev av. Vi gick ut, tog ett fåtal bilder sen kände vi att det inte gick. Det var för jäkla kallt & inte mådde jag bättre utav det. Vi gick in igen och riggade upp stativet istället. Tänk hur kul man kan ha framför kameran med en tokig vän?!



Det kan inte bli bättre än så här. Seriöst framför kameran, med våra bästa poser och allvarligheten finns där självklart. NOT ;)<3

2010-02-19 | 21:40:29

haha, söta ni är! ;)

2010-02-19 | 22:49:43

jo det är nog alla.

Hoppas bara att vägarna är någorlunda plogade idag så man kan åka ut till Sanna & ta sig hem igen. :)



Roliga kompisbilder, sådana är alltid roliga att ha

2010-02-21 | 10:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback