Oväntat besök

Underbar start på sista sportlovet! Igårkväll när jag var hemma hos baby får jag ett samtal från min kusin Johan. Han berättade att han och Emilia hade tänkt åka upp hit mitt i natten. Jag tänkte att han var dum i huvudet och bara drev med mig. Han fortsatte tjata, jag trodde inte på honom och sa att jag skulle ringa Emilia bara för att kolla. Skickade iväg ett mess till henne där det stod: "Johan driver med mig. Han säger att ni har tänkt åka hit i natt". Emilia svarade ungefär såhär: "Nej, det gör han inte! Jag försöker få tag på mamma nu!".

Emilia ringde upp mig och vi tjöt i telefonen ett tag. Ett riktigt jäkla lyckorus for igenom hela kroppen och jag kände direkt att det här kommer bli det bästa lovet någonsin. Så runt 5 i morse ringde Johan och väckte oss, då var dem i Eskilstuna. Vi liftade med Gustavs far in till stan och hittills har vi 4 haft ca4-6 skrattanfall. Kommer det här bli det bästa lovet någonsin, eller vad?


Vad roligt för dig :)

2010-02-23 | 12:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback