"Jag ger dig min morgon!"

Det här var inte ju inte alls roligt - jag vaknar runt 7, känner hur halsen svider. Vrider och vänder på mig utan att somna om. Nu sitter jag i köket och väntar på att dem andra ska vakna. Och jag min dumma fan glömde ta på mig byxor & man vill ju inte försöka "smyga" in i rummet igen och väcka baby. Nej, då fryser jag hellre. Han får sova.

Vad har vi gjort dessa dagar då? I förrgår hade vi spelkväll, dvs "Med Andra Ord". Roligare spel får man leta efter! Visserligen förlorade jag och Emilia två gånger i rad, men ändå. På dagen var en shoppingrunda på stan som gällde. Jag hittade en svart bustier & en svart kavaj på H&M. Jag hade egentligen inte råd, men nöden har ingen lag. Olyckligtvis för min plånbok blev det en shoppingrunda igår också. Det slutade med att jag kom hem med en concealer från Make Up Store och lösögonfransar. Nu får det vara nog! Jag måste ha till det förbaskade körkortet också.

Ikväll ska vi, precis som alla andra, ut på Nybron. Det kommer nog bli jättekul med tanke på hur många som ska dit. Och som grädde på moset kommer Näddie & hennes vänner hit innan. Om bara Gustav var 18... *suck*
Egentligen skulle jag ha varit barnvakt men så kom ju E & J, då gav jag barnvaktstident till Alexander, haha!


hata hals ont! JAG VILL OCKSÅ VARA 18!

2010-02-24 | 12:28:18

tack :)

Ja annis är verkligen sockersöt. Och galet duktig på att modella. märks inte att hon inte plåtat på över ett år.

2010-02-24 | 15:11:41

Hoppas du hade trevligt igår;-) Vila din hals idag så du blir piggelin igen. Jag har framkallat några av de fina bilerna du tog, + lite förstoringar oxå som pryder vardagsrummet. Mmmmmm blev så nöjd!!!

Kram från oss

2010-02-25 | 11:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback