Fredagskvällen

Mamma har precis gått iväg för en utekväll vilket betyder att jag är ensam hemma ikväll. Emilia & resten åkte mot Blekinge idag. Vi har haft det riktigt roligt! Kommer sakna Emilia jättemycket, det är faktiskt lite tomt. Hann vänja mig med att ha henne här som en inneboende. Haha! Nej, nu svamlar jag. Vad jag ville säga var att jag är ensam hemma och bara myser (dvs retuscherar bilder). Här är en bild från senaste gången som Evelina stod modell.



Oj ! Blev förvånad när jag såg denna uppe. Hihi :)

2010-02-27 | 11:23:22

tack. jadu, har faktiskt ingen aning. inte gjort något med ögonen utöver att dra i kurvor, naturligt blåa eller linser - eller knasigt studioljus. don't know. :)

2010-02-27 | 19:59:05

Vacker bild :)

Kram

2010-03-01 | 17:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback