Vackra Sophie

Oj, vilken dag det har varit! Var uppe med tuppen för att gå ner på stan med mamma, hemma igen vid 12. Jag var så trött, så jag tänkte att jag skulle sova en stund innan fotograferingen med Sophie vid 15:00. Somnade framför Family Guy och vaknade självklart 15:02. *fan, fan, fan!* Som tur var hade jag fått ett mess från Sophie där hon skrev att hon skulle bli lite försenad.

Fotograferingen gick bra med tanke på att man var ensam. Sophie är så himla vacker och duktig och jag blev överlycklig när jag insåg att hon hade blåa ögon, haha! Hoppas att vi kommer göra om det här! Nu ska jag fortsätta retuschera :)



oh! vad duktig du är! haha ja de kändes nog mer mongo än vad de ser ut! ;D

2010-08-03 | 21:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback