Tog du dom med storm ikväll?

Lasse, Lasse, Lasse! När jag fyllde 19 fick jag en konsertbiljett till älskade Lasse av Evelina. 16:00 kom Evelina och Richard + en vän till Richard och hämtade mig. Åkte ut mot Strömsholms Slott där vi satt och väntade i 4 timmar på att Lasse skulle kliva upp på scenen. Det gjorde inget att rumpan domnade bort, det var värt det.

Du frågar "Älskade dom dig ikväll?" Jag svarar "Dom älskar mej bara nu, Den enda som verkligen älskar mej är du" Du frågar "Tog du dom med storm ikväll?" Jag kommer faktiskt inte ihåg Men mina fingrar säger att Strömsholm var ett segertåg

Kvällen var underbar, jag var nog inte den enda som stod och grät mot slutet.
Lars Winnerbäck är verkligen musikens Gud.


Å grymt! hade velat varit där..men glömt bort att han spela där :(

2010-08-15 | 14:30:18

Underbara bilder!

Jag har alltid velat se Lasse, skulle sett honom i år men det blev aldrig av.

Du har helt rätt, han är musikens gud!

2010-08-16 | 00:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback