O'Learys 24/4

I lördags var jag på O'Learys med Najdagumman och hennes vänner Emiliy och Anna. Jag hade det jäkligt roligt, dansade nästan lika mycket som på Harry's i somras (minns du, Nadja?). Det var också första gången som jag var där. Visserligen har man ju varit på Lotus så man visste hur det skulle se ut, men just själva O'Learys har jag aldrig besökt. Tack gumman för kvällen, har det alltid bäst med dig ute!

Slutade för en timme sedan, har haft matte i 3h. Jobbade på bra och vi pratade om hur vi skulle göra - om jag skulle satsa på ett G och skippa nationella eller om jag ska satsa på högre betyg och stressa som en galning inför nationella. Jag tror nog att jag kommer stressa. Det är värt det!
Nu är Ansiktsboken borttagen.


Det var sjukt kul borde göras mkt oftare!!!!! <3

och i sommar ska vi göra om den där kvällen på harrys hundra ggr om! puss gumman! <3

2010-04-26 | 17:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback