Vad är det för dag?

Säger som Sanna att det känns som söndag idag. Jag är inte alls taggad inför ikväll. Ovanligt. Underligt. "Konstigt" som Thea skulle ha sagt. Nu har jag duschat men jag känner mig ändå inte fräsch. Det är en riktigt seg lördag. När man ändå håller på att klaga kan jag ta upp monsterfinnen som har bosatt sig på min haka. I mitten dessutom. Inte fint. Den är helt ensam där också. Nog pratat om min finne! Nu ska jag leta fram tänkbara kläder.


Ja, söndag it is :(

OCH JAG HAR OCKSÅ EN JÄTTEFINNE - MITT PÅ HAKAN! ONT SOM FAA*N !

2009-09-19 | 18:31:00

tack så mycket :)



Har suttit i säkert 30minuter och spanat in din blogg, jättefina bilder. duktig du är :)

Ångrar verkligen att jag inte gick media när jag gick i gymnasiet, ni verkar ha så roligt. (eller ja, så roligt man kan ha det i skolan) :)

2009-09-19 | 19:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback