MiniMe

Sandberg övernattade hos mig igår. Vi var båda övertrötta och låg och skrattade åt i princip allting.Jag förstår inte varför allting blir så förbannat kul såfort man är trött? Vi kollade på Idol och skrattade lite åt det också. När det var reklam för Siemens fick jag ett skrattanfall. Sanna & Tilda, läs noga - Siemens. Ni förstår nog vad jag skrattade åt. Tänkte direkt på deras Simonar(?), haha! Gustav förstod ingenting så jag fick förklara för hoom.

Idag har jag varit duktig och tränat så in i helvete. Kändes som att jag gav allt, skööönt! Efteråt letade jag upp Evelina på stan, jag ville bara berätta för henne hur duktig hon var i Idol. Det blev att jag var kvar med henne och Laban ett tag. Evelina fick nästan ett skrattanfall när jag och Laban stod brevid varandra. Han är 197,5cm och jag är 154cm. Nu ska jag ockupera soffan och titta på Idol, får se om jag orkar börja på en ny design. Är så himla trött på den jag har!



hahahha piper

trög du är ;D

2009-09-11 | 19:55:26

Svar: Tack för din åsikt! :) Hoppas du har en bra fredag!

2009-09-11 | 20:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback