Ny design

Hm... Håller på med en ny design och hittills ser den helt fucked up ut. Ska sitta med den hela natten om det är vad som krävs för att den ska bli som jag vill ha den.

UPDATE:

Nej, åt skogen med det här! Ingenting blir ju som jag vill. Någon som vet hur man gör rundade hörn i menyn? Jag har försökt hitta det i över en timme nu, men jag hittar ingenting. Ska fixa om headern lite mer, den ser rätt så naken ut nu tycker jag.


Börjar se riktigt bra ut =)

Håller på att pillra med en själv i min testblogg men har sån sjuk beslutsångest :o gör om den hela, hela tiden!

2009-09-11 | 23:09:18

Tescho grejen var ju grym! :D nya idéer

2009-09-11 | 23:11:02

Hm nej inte på rak arm sådär =/ tyvärr!

2009-09-12 | 08:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback