Mormor övernattar

Mormor är på besök. Hon ska faktiskt stanna över natten, första gången! Kors i taket! Min mormor är rätt fräck. Det första hon sa till mig när hon klev innanför dörren var: "Och vad fan är felet med dig då?" Hon menade på att jag var hemma från skolan. Haha! Älskar att sitta och prata med henne, vi är så olika men samtidigt lika. När jag sover över hos henne brukar vi sitta och prata lääänge, dricka te mitt i natten och bara vara. Hoppas vi gör det inatt också.

Hon pysslar ju med allting, min lilla mormor. Idag när hon kom hit hade hon med sig ett varsitt geléljus till mig och mamma som hon hade gjort i våras. Jag älskar hennes geléljus, dom är så himla vackra för hon brukar alltid dekorera dom med små hjärtan, fina stenar, roliga figurer osv. Och det bästa av allt är att dom brinner hur länge som helst!


jag tycker det

2009-09-24 | 19:49:33

jaha vad roligt ,, vad fick alex då . blev han lika glad som du ?

2009-09-24 | 23:32:27

SV till pappa: Vad tror du? Självklart fick han inget. Mamma frågade mormor direkt varför hon inte hade med sig något till Alex, då svarade mormor att hon inte hade något ljus som passade. Lustig tant! Men hon har ändå varit trevlig mot honom hela dagen/kvällen. Och han har varit trevlig mot henne :)

2009-09-25 | 07:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback