Ibland är jag en bra flickvän

Nu har jag suttit och fixat lite Grey's musik och pluggat lite foto. Det är ju inte bara till att fotografera! Ska snart bädda ner mig i sängen och försöka somna. Religion och matte B imorgon. Förjävligt. Ska plugga som ett djur på matten och fråga massor, för vi har matteprov nästa vecka och jag ska fan inte få ett IG.

Det är tidigt men jag vet redan nu, i september, vad jag ska ge min pojkvän i julklapp. Eller om han ska få det i födelsedagspresent? Vet inte vilket det blir, vet i alla fall att han kommer bli riktigtriktigt glad! Jag kan vara en bra flickvän, trots allt.

Framför kameran: Jag
Bakom kameran: Sanna Ek
Retuschering: Jag


haha asgullig bild!! :)

2009-09-28 | 07:26:07

hahaha bilden! :'D

2009-09-28 | 08:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback