Gratis fotobok


Jag gör som alla andra! Dom flesta har säkert inte missat att man kan få en gratis fotobok från Fuji Film värde 344:- Och har du missat det och vill ha en är det lätt fixat! Klicka bara på den här länken, där hittar du all den informationen du behöver. Allt du behöver göra är att skriva lite om fotoboken (minst 100 ord!). Du kan också låna bilder på fotoboken som du kan ha med till texten, om du vill förstås.

Jag kan inte bestämma mig för vad för bilder jag ska ha i min fotobok. Något speciellt tema? Bilder från roliga stunder? Bilder från studion? Porträttbilder? Åh, jag vill lägga in alla mina bilder! Men det kan jag bara drömma om, det skulle bli världens tjockaste bok.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback