En dag full av FOTO

Peewh! Nyligen hemkommen från en dag full med foto. En prefekt dag alltså! Klockan 11 i morse var det fotokurs tillsammans med Sannis. Det var intressant och jag ser fram emot de kommande "fototräffarna". Det hela slutade runt 13. Då var det porträttfoto i min skog med Sanna som gällde. Det blev många fina bilder! Sannas tokidéer var rätt bra ändå! ;) "Nu vill jag se en naken axel!"

Dom som gick förbi måste ha undrat varför den lilla skogen fnittrade så hysteriskt. Fotade med både henne och min kamera. Sammanlagt blev det nära 900 bilder. Det blir jobbigt att gå igenom! Men det är det värt.


Fick en hemsk nyhet i morse. En vän och en klasskompis har blivit misshandlade i natt när dom skulle gå hem från krogen. Vet inte varför, om det var män eller kvinnor, om dom blev rånade, eller hur illa det är. Vet bara att dom har blivit misshandlade. Vad är det för fel på människor?!

Jag tänker på er.


Jag hade också SUPERFUN idag, Twinnie! Ser fram emot bilderna, ska ladda över dom jag har också.

Simon sa att det inte borde vara problem med WinZap, vi har dock WinRar :)

Snart igen. "Classy" och cancer. Sorgligt :(

2009-09-26 | 16:41:54

<3

2009-09-26 | 19:56:03

Si, amíga! Du & Simon håller på att kolla extraheringen va? :)

2009-09-26 | 21:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback