"Det är en partykamera."

Psykologin var helt fucked up som vanligt. Men fotolektionen var riktigt rolig! Inte för att det blev så mycket fotograferande, det var mer pipskratt. Några skrattanfall nästan så att man grät. Efter skolan åkte jag, Lilleman och hans flickvän till Tuna Park och jag köpte en kompaktkamera.

Min nya bebis. Den fanns tydligen i svart! Yes, då slapp jag den rosa.


Letade överallt efter en sån här jacka och hittade tillslut en på Vila. Jag fick låna 200kr av Lilleman. Han tyckte jag passade i den. Snällt!




Det blir ju helt okej bilder med den lille! Nu har jag äntligen en "partykamera", som han på Expert så fint kallade den.



skönt med partykamera, hihi!

2009-09-30 | 23:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback