Som vanligt sömnlös

Jag måste få nya sömntabletter, det här går inte längre! Hur många timmar sover jag på en natt? 4-5 kanske? Inte konstigt att man inte orkar nånting. Ska kolla med mamma om hon orkar ringa till vårdcentralen imorgon och förnya mitt recept.

Har länge velat köpa en komptaktkamera men som vanligt har jag inte haft råd. Kollade runt lite idag på kul och hittade dom här:

Nikon Coolpix S220-KIT
inWarehouse.se 1.489:-
Klicka här för att få veta mer




Nikon Coolpix S220
onoff.se 1.490:-
Klicka här för att få veta mer

Jag vet att det är samma kamera. Men köper man från inWareHouse kommer fraktkostnad + postförskott till, det blir runt 100 - 150kr extra.


jag har önskat mig en sån rosa när jag fyller :D

2009-09-29 | 20:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback