Värsta bakisdagen, någonsin.

Rebecka fyllde år igår och det var fest. Jag och baby åkte dit tillsammans och var där vid 8. Mer och mer folk rullade in och det shotades en hel del. Vi dansade och hade det trevligt tills jag kände att päronvodkan ville komma upp igen. Jag for ut i köket (varför gick jag inte till toan?!) och hängde över diskhon. Ursäkta mig, alla ni som fick bevittna den vidriga situationen.

Baby ringde efter en taxi och sen minns jag inte mer. Jag minns att vi fick stanna taxin två gånger för att slippa betala 500:- i böter, och att jag gick barfota. När jag vaknade hade jag på mig mammas sovtröja och Gustav var borta. Han mådde inte bra så han åkte hem tidigt i morse. Stackarn! ♥

Jag har legat hela dagen i sängen och spytt som en gris. Jag skojar inte, det här var den värsta bakisdagen någonsin. Jag är helt tom. Kan inte förstå att jag har spytt hela dagen. Det slutade verkligen i katastrof för min del. Jag har mig själv att skylla. Aldrig mer. Nästa gång är jag nykter.

Grattis Becka i efterskott, förlåt för att jag kräktes i ditt kök.


du var/är underbar! Det var riktigt kul att du kom iallafall och stannade ett tag! PUSS

2009-09-20 | 19:50:09

usch va jobbigt :( hoppas du hade kul en stund iallafall! :)

2009-09-20 | 20:43:33

Tack för att du kom! :) Äsch, jag bryr mig inte! Huvudsaken var att du var här iallafall! <3

2009-09-20 | 22:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback