Dansat på bardisken och solat topless

Vaknade av ett mess 02:26 i natt. "Är hemma från Cypern nu baby<3". Min allra bästa och enda barndomsvän har varit på (i?) Cypern tillsammans med sin pojkvän och jag är inte alls avundsjuk. Hon är väl negerbrun nu, precis som vanligt. Jag skulle gissat att hon har partajat varenda natt, dansat på bardisken och solat topless, om jag nu känner min vän rätt? Hoppas att hon och jag kan åka nästa år. Vi skulle ha skitkul!



Nu ska jag göra mig iordning för att gå till Maxi och lämna in mina hörlurar som har gått sönder. Tar en powerwalk dit bort, det är en bra bit att gå så det blir ju perfekt! Två flugor i en smäll! Ska fortsätta med bloggdesignen sen OCH plugga. Jag måste plugga nu. Jag ligger redan efter, helvete!


hahaha hur fan visste du de :P . enda är att jag inte är negerbrun :'( men dock har jag tatuerat mig ;D

2009-09-12 | 14:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback