En bra dag

Åh, nu är jag nyduschad och nerbäddad i sängen med South Park i en annan flik. Har en skön känsla i kroppen efter träningen. Jag och Nadjagumman tränade tillsammans idag och det var jätteroligt! Tiden gick hur fort som helst! Kollade på Idol och blev toltalt förälskad i Jon. I år tänker jag för en gångs skull följa Idol.

Blev jag glad eller vad idag när jag kom in på mitt rum och såg att det var städat? När jag lämnade det i morse såg det ut som hej-kom-och-hjälp-mig-o-dö. Det var tårtrester+tallrikar, kläder utpridda över golvet, tretusen olika sladdar överallt, mobilgrejer lite här och var, flera kuddar låg också på golvet, väskor, sängen såg förjävlig ut (menar inte nu för att Gustav låg i den när jag gick, haha!), hela skrivbordet var fullt med ja, saker som inte ska vara på skrivbordet enligt mig, m.m. Tack älskling för att du plockade undan! Sånt blir jag jätteglad över!



duktig han är :)

2009-09-08 | 23:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback