Beslutsångest...

Får jag pengar imorgon ska jag bannemig köpa den här kameran! Jag orkar inte spara längre. Har snålat hur jäkla länge som helst. Varje gång jag har hittat en snygg tröja, skor eller läckra leggings som jag har velat ha har jag alltid velat och sedan har det slutat med att jag bestämde mig för att "nästa månad, jag behöver inte det här just nu. Jag köper det nästa månad. Måste spara mina pengar." Nu har jag visserligen hittat jättemycket snygga och mysiga kläder som jag vill ha, en supersnygg jacka från Gina Tricot till exempel. Jag vill ha den. Och kameran. Jackan kostar 299:- Pappa kanske vill hjälpa till med pengar? JAG VET ATT DU LÄSER MIN BLOGG, PAPPA! Haha!


sv; haha, ojdå okej ;p

fast bra blev den ;)

2009-09-29 | 20:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback