7 september, 16 år.

Lilleman fyllde 16 år igår (grattis stora lillebror!), det var lite gäster och senare kom även Gustav. Thea showade runt hela kvällen, helvild är den lilla tösen! Så jag orkade inte blogga igår. Gustav var lyckligast i världen för att han hade köpt sig en iPhone. Han lekte med den hela dagen igår. Han sa något lite roligt igår när han kollade igenom en mapp på datorn med porträttbilder som jag har tagit på mig själv. Kommer inte riktigt ihåg exakt hur/vad han sa, men detvar väl ungefär: "Åh, jag hatar dig, du är så jäkla snygg!" Det är något en tjejkompis skulle kunna säga, inte ens pojkvän.

Lilleman fick lite köksredskap och jag slängde kommentaren: "Inte ens jag har fått något sånt än!" Alex svarar: "Nej, det är för att ingen förväntar sig att du ska flytta hemifrån Lillen."

Åh, sitter så himla skönt i soffan i min allt för stora morgonrock, apelsinjuicen i ett rosa glas och The Voice på femman. Jag vill inte till skolan idag, vill ligga här och ha det mysigt hela dagen. Det kommer säkert börja regna och då är det bara ännu mysigare att sitta här. Men känner att jag måste till skolan för att för första gången få träffa FotoHanna (hette hon Hanna?). Det har gått 3 veckor och vi har ännu inte fått träffa henne. Hoppas att det var idag vi skulle ha Hanna hela dagen! Nej, nu ska jag gå och väcka Gustav.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback