Planerna gick i kras

Jag hade planerat så mycket inför den här helgen. Jag skulle bland annat plugga som ett as. Okej, jag pluggade igår. Jag kom igång med den förbannade samhällskunskapen, men det var ju bara början. Det är så stort. Alla uppgifter är stora.

Jag planerade igår att jag skulle träna idag kl.10:00. Jag hade planerat att fota "Hus & Hem" inför fotokursen som är om två veckor. Men jag somnade inte förrens efter kl.05:00 i morse och vaknade upp runt halv 9 och var sjuk.

Jag har förbannat ont i kroppen, har gått hela dagen och småsnyftat för mig själv. Gustav sa något om att åka till Sven ikväll (har jag för mig), men jag vet inte om jag orkar/har tid med det nu. Dels för att jag är sjuk och dels för att jag måste plugga. Jag gillar verkligen inte livet så som det är just nu.


<3

2009-10-17 | 16:24:02

Sv: Aa, jag vet . Det är hon verkligen.

Du får komma hem till mig snart igen så vi kan äta tills vi spricker =)

2009-10-18 | 11:31:57

Bra att du åkte till Sven! Tack för att du gjorde kvällen så otroligt kul!

2009-10-18 | 14:07:49

Sv; Tack så jättemycket, Pim! Det var hur kul som helst =)

2009-10-18 | 18:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback