Lycklig, eller vad?

Lilleman har köpt en ny dator idag och han är helt till sig. Hoppar omkring och skiner som en solstråle. Rusade in på mitt rum och gapade:

A: Jag har Quad Core-processor!
C: Jahaa?
A: Du har bara Dual Core-processor!
C: Jahaa??
A: Du har inte ens 1gig RAM! Jag har 6gig!
C: Jahaa???
A: Fan, va dålig dator du har!
C: Men jag köpte min för 3 år sen.
A: Jag köpte min idag!!! *skutt, skutt, skuttar iväg mot sitt rum.*


Hoppas du får en bra dag :)

2009-10-13 | 14:35:40

hejhopp gummisnopp !



Vi är två tjejer i 15 års åldern som inte bara gillar sex, utan älskar det. vi har inte bara sex, vi pratar om de, diskuterar, och har mycket åsikter och tankar om det. följ nästan allt om våra tankar om sex och våra upplevelser i vår blogg www.makinglove.blogg.se ! (:



ha ett bra sexliv!

2009-10-13 | 14:38:32

hahahah cim "ha ett bra sexliv" ;D

2009-10-13 | 15:33:24

sv: Ååh ! Tack =)

2009-10-13 | 17:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback