En dag på stan

"Rrum-mu-rrum-mum-mah. GaGa-oo-la-la!"

Känns som att jag har varit på stan hela dagen. Först med Gustav, vi gick omkring och letade efter en tänkbar outfit till honom som han kan ha imorgon. Det gick väl sådär... Han hittade en som han tyckte va kanon. Frågar du mig tänker jag inte ens svara. Min pojkvän var för övrigt mycket stilig idag! Skjorta, väst och allt det där :)

Gustav åkte till M&M runt 2 så då gick jag och mötte Evelina. Hon sa att hon hade en överraskning åt mig. Att det inte var något stor, men att jag skulle bli glad. Glad är bara förnamnet! Hon drog med mig in på Make Up Store och sa: Du ska få välja en ögonskugga. "Är du galen?!", tänkte jag. För att ögonskuggorna som kommer därifrån är inte direkt billiga. Den personen är envis och när vi lämnade butiken hade jag en stor Make Up Store-påse med en dyr lila ögonskugga i. Jag får alltid dåligt samvete när folk köper något till mig. Det spelar ingen roll vem personen är, jag får det ändå. Jag antar att det är för att jag själv inte har råd att unna mig något sånt.

Jag och Evelina fikade på Waynee's en stund innan vi fortsatte knalla omkring i stan. Jag har känt hela dagen att det är något som jag har glömt att köpa. När jag klev innanför dörren här hemma kom jag på vad det var. Ögonbrynstjossan! *suuuuuuuck* Jag får knalla ner på stan imorgon igen för att köpa det. Nu ska jag springa upp och ner i trapphuset och lämna lappar till mina "kära" grannar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback